Известие

Collapse
No announcement yet.

Фабричен ксенон vs after market

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Колеги да не отварям нова тема,искам да питам има ли врътки или друго за реглаж на късите на ляво или дясно.
    Алфа 146'96 1,7 ie 16V еx
    159 1.9jtdm 150 cc 2007

    Comment


    • #77
      С ксенон или на обикновени крушки?

      Обикновените нагоре-надолу от копчето, а няляво -нядясно има някаква възможност когато се слага крушката във фара, но не съм 100% сигурен.

      Може крушката при поставянето леко да е изметната или не наместена.Моите когато си сменявах забелязах, че може крушката на не се намести съвсем на 100 в "леглото" си.

      Тя крушката нали си има телчета едни като пружинки, пробвай с тях ако не обикновен халоген.

      Ако е ксенон не зная.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #78
        Ксенон са,слагани от мен.Закрепих крушката с телчето,но снопа светлина на левия фар е леко изместен на ляво и десния пак е леко изместен на дясно.
        Алфа 146'96 1,7 ie 16V еx
        159 1.9jtdm 150 cc 2007

        Comment


        • #79
          Имат врътки на самите фарове за нагоре/надолу и наляво/надясно. Огледай и ще ги намериш.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от talaz Покажи съобщение
            Колеги, скоро монтирах ксенон на късите,избрах модел който баласта се монтира на капачката отвън и е черен кръгъл и стои мн. добре не се познава, че не е фабричен (няма жици извън фара) Избрах 5000К на LuXima H7 PREMIUM KIT свети мн. добре и съм доволен , Но се получи нещо неочаквано при включване на ксенона (късите) когато не са работили повече от 4-5мин. и газта в крушката е студена се получава едно примигване за части от секундата и на таблото светва иконата на акумулатора! Акумулатора е нов и динамото си зарежда коректно! Ако изгася и запаля двигателя наново когато крушката е загряла няма премигване и съответно не светва акумулатора на борда!! Също и ако запаля ксенона преди да съм стартирал двигателя само на контакт и след това запаля двигателя пак не светва акумулатора? Някой имал ли подобен проблем? Явно се получава някакъв токув удар при запалване на ксенона и шашка акумулатора?? Дали е опасно и поправимо??
            Проблема се оказа в това ,че кабелите които отиват към компютъра в двигателният отсек минават точно под шофьорският фар и баласта на ксенона (който е монтиран на капачката на фар) почти се опираше в тях и при стартиране импулса от баласта кара таблото да се рестартира, след като изолирах баласта с няколко пласта алуминиево домакинско фолио всичко заспа!!

            Comment


            • #81
              Това ще е полезно да му се обръща внимание, предвид змиярника от кабели точно зад левия фар.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment

              Working...
              X