Колеги да не отварям нова тема,искам да питам има ли врътки или друго за реглаж на късите на ляво или дясно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фабричен ксенон vs after market
Collapse
X
-
С ксенон или на обикновени крушки?
Обикновените нагоре-надолу от копчето, а няляво -нядясно има някаква възможност когато се слага крушката във фара, но не съм 100% сигурен.
Може крушката при поставянето леко да е изметната или не наместена.Моите когато си сменявах забелязах, че може крушката на не се намести съвсем на 100 в "леглото" си.
Тя крушката нали си има телчета едни като пружинки, пробвай с тях ако не обикновен халоген.
Ако е ксенон не зная.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Имат врътки на самите фарове за нагоре/надолу и наляво/надясно. Огледай и ще ги намериш.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от talaz Покажи съобщениеКолеги, скоро монтирах ксенон на късите,избрах модел който баласта се монтира на капачката отвън и е черен кръгъл и стои мн. добре не се познава, че не е фабричен (няма жици извън фара) Избрах 5000К на LuXima H7 PREMIUM KIT свети мн. добре и съм доволен , Но се получи нещо неочаквано при включване на ксенона (късите) когато не са работили повече от 4-5мин. и газта в крушката е студена се получава едно примигване за части от секундата и на таблото светва иконата на акумулатора! Акумулатора е нов и динамото си зарежда коректно! Ако изгася и запаля двигателя наново когато крушката е загряла няма премигване и съответно не светва акумулатора на борда!! Също и ако запаля ксенона преди да съм стартирал двигателя само на контакт и след това запаля двигателя пак не светва акумулатора? Някой имал ли подобен проблем? Явно се получава някакъв токув удар при запалване на ксенона и шашка акумулатора?? Дали е опасно и поправимо??
Comment
Comment